Quote

כן 10, לא 10

תגובה לפוסט הבא, שמתלונן על דברים שהדוקטור של דייויד עשה, כפי שכתבתי בקבוצה בפייסבוק. קראו קודם את הפוסט בשביל להבין את ההקשר.

מה שהוא מתעצבן שם זה חלקים מהסיפור, מהעלילה. זה כמו להגיד “אני לא אוהב את אנאקין סקייווקר כי הוא הופך להיות רשע בבגרותו” – כן, אבל דארת’ ויידר מניע את כל הסיפור של מלחמת הכוכבים.

1. הרייט ג’ונס – כן, זה כל הקטע. הגלגול הזה שלו כל כך פציפיסט קיצוני שהוא לוקח את כל הרעיון של ה great and bountiful human empireS, זורק אותו לעזאזל ומביא להדחה שלה כי בשביל הפציפיסט הזה כל העושר באימפריות, כל הסכנה שבשינוי ההיסטוריה ואפילו עניין הסיכון שהסיקורקס או חברים שלהם יחזרו / ימשיכו בדרכם – כל אלו לא משתווים לכמה שמרתיח אותו הרעיון של פיצוץ ספינת הסיקורקס.

ולכן.

זה חלק מהצגת האופי של הדוקטור הזה.

2. מרתה – הוא לא היה רע אליה. הוא לא ידע להבין אותה ואיך להתנהג אליה. ואם היא מתאהבת בו זה לא אומר שהוא חייב להתאהב בה מחדש..
הוא בסוג של הלם התגברות עם געגועים. בסדר, קורה.

3. האלוהות – כן, זה מה שניסו לעשות שם. להגדיל אותו עד שיתפוצץ. וזה מגיע לשיא בשלושת הפרקים האחרונים –

4. ההתחדשות – דוקא פה הוא פספס נקודה מעניינת להתעצבן עליה. לפני שהוא נכנס לתא הוא אומר לוילפרד: מי אתה כבר? אתה לא חשוב. אבל אני – אני יכולתי לעשות עוד כל כך הרבה! זה וה TIME LORD VICTORIUS הם התוספות האחרונות לאגו שלו שמפוצצות אותו וגורמות לו להבין שהוא הגזים והגיע זמנו ללכת.

אני מסכימה עם מה שהוא אומר על איך שהסצנה הראשונה של מאט צורמת בהקשר בו היא הגיעה.

5. זה שהדוקטור אומר שהתחדשות זה מוות והבא יהיה איש חדש – קודם כל, להסביר עובדה פיזיקלית זה לא “חוסר כבוד”. שנית, זה מסר ברמה שמעבר לקיר הרביעי, הם אומרים לנו שהדוקטור הבא יפתח דף חדש ולא ימשיך לגרור הלאה את הסיפורים של הדוקטור הקודם. מאותה סיבה החליפו טארדיס, סוניק, שיר נושא לדוקטור ושיר פתיחה. ואולי מאותה סיבה אחר כך מחקו את היקום והתחילו מחדש.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *