Quote

Raggedy Man, Goodbye

ההודעה היא תגובה לשאלה: איך בבלינק הדוקטור יודע שמלאך ישלח אנשים לאותו תאריך, אבל במנהטן הוא אומר לאיימי שהוא לא יודע לאן המלאך ישלח אותה. עלתה הטענה שהוא משקר לה.

אבל אי אפשר לשלוף כל פעם את קלף ה”הדוקטור משקר”, צריך איזו סיבה סיפורית.

זו התגובה שלי:

כל הסיפור של הדוקטור ואיימי נע סביב התבגרות שלה מהרפתקאות ילדות לחיי בית ומשפחה, וסביב החטא הכפול שלו – שעזב אותה, ושכשחזר, גרר אותה לחזור להיות בת 7 כשהיתה בת 21.
“I brought them here. They’d say it was their choice, but offer a child a suitcase full of sweets and they’ll take it. Offer someone all of time and space and they’ll take that too. Which is why you shouldn’t. Which is why grown-ups were invented.”
הוא אמור להיות ה grown-up שם.

לכן המשפט האחרון שלו הוא Come along, Pond – שמסמל את עולם ההרפתקאות
ולכן המשפט האחרון שלה הוא Raggedy man, goodbye – איש מסמורטט כמו בובה מסמורטטת, שהוא בעצם הדוקטור שפגשה בגיל 7 ושהיה כך בכל הסיפורים שלה כשגדלה עד שפגשה אותו שוב. “אתה העבר שלי, הילדות שלי, אני עכשיו סופית עוברת לעולם של חיי בית”
(מה שדנו בו ב Power of Three אגב, והם לא יכלו להחליט)

אז הדוקטור מנסה לגרור את איימי שוב לעולם הרפתקאות, וכמו שאמר לה שיביא אותה ליום החתונה שלה (למרות שלא ברור…) הוא יגיד כל דבר כדי שתחזור אליו והוא ימשיך את התיקון הזה של החטא שעשה בתחילת החיים הנוכחיים.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *