Quote

החתונה – מה??

אז למה בעצם הוא התחתן איתה? בזמן ההוא, במקום ההוא?

זה לא שכשהיקום (או לפחות החלק שלהם) עמד לקרוס כולו מה שעלה לדוקטור בראש רגע לפני שכולם מתים זה “היי, מה יהיה מגניב? עכשיו שהכל מתפרק ואני בצרות? להתחתן! למרות שזאת הפעם השניה שהיא רואה אותי בחייה הבוגרים אז זו אובססיה לא בריאה. ואפילו לא לבקש את רשותה! היא בטח תוחמא כי הכי מגניב להפוך לאלמנה רגע אחרי שהתחתנת. וכל זה כשהיקום קורס, כי זה נוראאאאאא קשור!”

זאת ועוד, אם הוא רק היה רוצה להגיד לה להסתכל בעין שלו הוא היה יכול, כשנפגשו, להגיד “היי ריבר, תשמעי, אני לא באמת הולך למות, אני בעצם ממוזער בתוך רובוט שנראה כמוני”. הוא חושש שמישהו איכשהו יזכור? “ריבר, תשמעי, עכשיו שאנחנו על הגג רק את אני איימי ורורי, אני לא הולך למות, אני ממוזער. בתוך רובוט.” “ריבר, יש לי סוד ללחוש לך, אני לא אגע בך הידיים שלי כפותות. תקשיבי, אני לא באמת הולך למות…”

אבל הוא לא עשה את זה.

כי הפרוטוקולים של הטסלקטה לא הרשו לו. או שזה משהו טבוע במכונה, או (מה שאני חושבת), שאנשי הטסלקטה כאלה פוצים – בשפת הדיאנדי LAWFUL – שלמשל גם בפרק עם היטלר כשנראה להם שהמוות של הדוקטור זה הדבר הכי נוראי בעולם, יותר נוראי מהיטלר, והוא שואל אותם שאלות כשנותרו לו 20 דקות לחיות שיכולות אולי להציל אותו, הם לא עונים לו. אין הרשאות. הגישה למסד הנתונים מוגבלת. (עם רובו-איימי)
ואז איימי אומרת, בתוך הטסלקטה, “האיש הזה הוא החבר הכי טוב שלי, האישה הזאת היא בתי, תנו לו תשובות”.
ואחד מאנשי הצוות אומר “אם היא בת-משפחה, יש לה הרשאות”.
ורק אז הטסלקטה נותנת לו גישה למידע חסוי.

נחזור לגג של הפירמידה ב 5:02, הטסלקטה מונעת ממנו להדליף מבפנים מידע חסוי, ספציפית “האאא אני בטסלקטה”. יש הרשאות רק אם מישהו בחוץ הוא בן משפחה שלו. אבל הם לא..
אז הוא הופך את ריבר לבת-משפחה שלו.

ושימו לב ש*ברגע* שהיא הופכת להיות אשתו, ומקבלת סיווג מתאים, הוא מגלה לה שהוא בטסלקטה.

-=-

אגב, בלילה אחרי שידור הפרק עדכנתי את הערך של הפרק הזה בויקיפדיה, והתחילה מלחמת עריכה עם מישהו שכל הזמן ביטל לי שינויים בטענה שמה שכתבתי (עם סייג של “ככל הנראה זה המניע”) לא מבוסס. אז הוא כל הזמן החזיר לניסוח של “כדי להקל על כאבה של ריבר, הדוקטור מתחתן איתה”.
באמת? וזה *כן* מבוסס?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *