Quote

Rings of Akhaten – אוסף תגובות

אוי! קוראים לזה הטבעות של קח-ותן!!

אז הפעם צפיתי צפייה ישירה (תודה גייל) אז אין לי עותק לשחק איתו ולהזכר בדברים. הממ –
החלק הראשון מאוד מזכיר את הפרק עם פומפיי. הייתי אומרת שאולי זו רמיזה אבל כנראה שזו פשוט דרך מאוד יפה להציג שוק (איך עוד יציגו אותו?)
היא כן היתה שם למחרת. טעיתי.
מה שכן, לחובבי תאוריות הקונספירציה של “הסיילנס היו ברקע בפרקים בלי שידענו”, בסוף היא טוענת שהכל השתנה ואח”כ לא חוזרת לזה. כמובן שזה יכול להיות אפקט שאחרי הרפתקה 🙂 אבל גם יכול להיות שהיה צבא סיילנטים מפחיד (אם כי אז התגובה שלה די נינוחה יחסית!) שהלך.

הקטנונית שבי שמה לב שיכול להיות שהטארדיס שונה חלק מהזמן (חלונות של טארדיס-דייויד) אבל לא היתה התייחסות לזה אז כנראה שלא, או שהיו שיקולים לוגיסטיים.

ולפיל הלבן באמצע ההודעה – עשרים דקות של קטע שיא דרמטי! ההתחלה היתה כזה נחמדה, כשהיא שרה ואז נלקחה למקדש הם עשו את זה דרמטי וחשבתי, מה, אנחנו כבר בסוף? ואז הסתכלתי על השעון…
אנשים בטח יתלוננו על האורך. אני מברכת עליו. ועוד נאום ארוך והסברים קצרים על מהות (זהות!) והקרבה של הדוקטור שכל כך עייף ממי שהוא שכל המהות שלו זה נסיונות להתחמק מזה. ועם זה שזה מופאט תהיתי אם הוא באמת הולך לעשות לו משהו!

מיצוב של הדוקטור כמונולית של העבר וקלרה כמסתורין של העתיד. מעניין.

ובחיים לא הייתי יכולה לוותר על חפץ בר משמעות 🙁 זה יפה כשמכניסים כאלו רעיונות לחיי היום יום של חייזרים.

כמו כן, הפרק הראשון בו היא לא אומרת Run you clever boy and remember ושהיא לא מתה או עוברת משהו שאפשר להשוות למוות.

ניל קרוס הזה נשמע טוב.

[עריכה:]

עוד דברים:
אמא של קלרה כל הזמן אומרת oh my stars. ואח”כ גם קלרה. לא יודעת אם זה משנה. שמעתם את הביטוי הזה אי פעם? (לא נראה לי ששמעתי)
בטח בונוס נחמד :)וכל הזמן מזכירים סבים. הדוקטור אומר שהיה שם עם הנכדה שלו, נדמה לי שקלרה מזכירה סבא מתישהו, והדבר הזה שמתעורר זה “הסבא”. חובבת ה”קונספירציות” שבי מציעה שזה קשור לזמן עם grandfather clock, אבל זה קשר די רופף.ונראה לי שזה הפרק שלא של מופאט/גיימן (כי, כאילו, מופאט. ופאקינ גיימן.) שהכי אהבתי מאז תחילת עונה 5.
והשיר הזה מקסים :(אבל הנאום, כמה שהוא יפה, לא מביא אותי לדמעות או מתקרב לזה כמו שלאחרים.. לא יודעת למה…|התפלצפות| יש משהו נחמד בזה שנכון לעכשיו יש 5894752 תאוריות על קלרה ואנחנו לא יודעים מה נכון, אז מבחינתנו כולן נכונות בבת אחת, כמו מה שהיא מסבירה עם העלה ואמא שלה.
(קצת מזכיר לי איך שבאוני’ הייתי אומרת שעד שאנחנו צופים בדף המבחן, כמו בפירוש קופנהגן לתורת הקוונטים, המבחן יכול להיות אינסוף שאלות, ורק כשאנחנו פותחים את המחברת הוא קורס לכדי מבחן אחר. ולכן, טענתי, צריכים לתת לנו לראות את המבחן כשאנחנו מתכוננים אליו, כי לא סביר להכריח אותנו להתכונן לאינסוף שאלות, לא?)

One response to “Rings of Akhaten – אוסף תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *